Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ostatnie Komentarze

• samui Kraków - kuchenne rewolucje

• Krzysiek 19.01.2014 10:21
      Po finale Wielkiej Orkiestry na Rynku poszliśmy coś zjeść do restauracji Tajskiej Samui. Było naprawdę ...

Pokaz...

• Śniadaniarnia Corum Karpacz- kuchenne rewolucje

• Penelope 19.06.2015 05:41
      I also trust you 100% that responsible mother and father should make certain their kids don't ...

Pokaz...

• Edgar 15.06.2015 21:08
      Merely download our hack clash of clan tool in your personal computer and share with friends and ...

Prześlij FOTKI

Odwiedziłeś restauracje z Kuchennych Rewolucji? Masz zdjecia prześlij nam na maila a Twoją fotkę umiescimy na stronie oceniamyrewolucje.pl Nasz mail to: ahonen19(malpa)interia.pl DZIĘKUJEMY!

ODBIERZ RABAT

Kuchenne rewolucje

Pokaż Kuchenne rewolucje restauracje na większej mapie

POLECAMY

STATY

Regulamin

Każdy użytkownik naszego serwisu pisze i dodaje komentarze na własną odpowiedzialność. Komentarze zawarte na naszej stronie są opinią internautów na temat programu "Kuchenne Rewolucje". REDAKCJA www.oceniamyrewolucje.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opinie zamieszczane przez użytkowników www.oceniamyrewolucje.pl na temat programu "Kuchenne rewolucje", na temat prowadzącej program czy też na temat lokali biorących udział w programie.

Wiadomosci

LUBISZ KUCHENNE REWOLUCJE POLUB NAS NA FACEBOOKU-U WIELKIE DZIĘKI!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z KUCHENNYMI REWOLUCJAMI

Restauracja Fregata w Koszalinie - 3.1%

Ilość głosów: 1740
Głosowanie zakończone : 31 Sie 2012 - 00:00

Restauracja Pod Jeleniem Chojnów

( 9 Votes )
Sezon 5 2.7 out of 5 based on 9 votes.

Kuchenne rewolucje Chojnów

Tym razem kuchenne rewolucje zawitały do Chojnowa do knajpy Niebieski Parasol. Chojnów to miasto i gmina w województwie dolnośląskim, w powiecie legnickim, nad rzeką Skorą na zachód od Legnicy. Największe według ludności, miasto powiatu legnickiego, oraz 27 według ludności województwa dolnośląskiego. Historycznie leży na Dolnym Śląsku. W latach 1975-1998 miasto administracyjnie należało do województwa legnickiego.

Właśnie w tej miejscowości Magda Gessler dokonała kuchennych rewolucji. Restauracji Niebieski Parasol nadała nazwę Pod Jeleniem. Czy zmiana menu i wyglądu restauracji pomogła wyjść na prostą właścicielce restauracji? Tego dowiemy sie w najbliższym czasie. Czekamy na wasze opinie o restauracji Pod Jeleniem.

Komentarze

0 #21 ppa 2013-12-27 10:52
Pojechałem zobaczyć restaurację po rewolucjach przy okazji gdy byłem w Legnicy. Nic dobrego nie można o niej powiedzieć - jedzenie które wydają trzeba oglądać przez lupę, a do tego tak niedobre że nawet swojemu wrogowi nie życzę żeby musiał to jeść (zamówilśmy z żoną 5 pozycji w tym do deseru nie wytrzymaliśmy bo po tym co zjedliśmy wcześniej nie mieliśmy po prostu ochoty i wyszliśmy). Byłem w kilku restauracjach po "Kuchennych rewolucjach" i nigdzie nie było tak źle, ogólnie nie jadłem w życiu w tak złej restauracji...

0 #20 Chojnowianka 2013-08-10 14:12
Do restauracji o ile można to nazwać restauracją można iść po obiedzie bo z pewnością nie najeść się porcje są tak MAŁE!

0 #19 Kasia 2013-04-16 20:35
Pomimo, iż kilka dni temu mój były mąż, który mieszka w Chojnowie odradzał mi tę restaurację, pojechałam tam. Jaki efekt? Piorunujący! Restauracja powinna się raczej nazywać "dla Jeleni". Odradzam wszystkim! Już na dzień dobry, zabił mnie smród. Mój znajomy z którym byłam powiedział, że " daje jajami". Żałuję, że w tym momencie nie uciekliśmy. Kluski z boczkiem i serem - masakra! Suche coś, co ew można by nazwać przystawką, choć i tego nie jestem pewna. Grochowej nie jadłam, jednak niezadowolenie mojego kompana było również bardzo zauważalne. Nie wierzyłam w komentarze i musiałam sama sprawdzić. Niestety. NIE POLECAM

0 #18 Ania M 2013-02-24 09:54
Restauracja z zewnątrz bardzo ładna jak również w środku. Wystrój nawiązujący do nazwy Pod Jeleniem. Obsługa miła. Zamówione potrawy maultaschen czyli Szwabskie pierożki ze szpinakiem i parówka cieleca były smaczne ale trochę za słone, cena za wysoka jak za dwa pierogi 14zł. Gulasz z Jelenia smaczny jednak żeby się najeść trzeba było zamówić dodatkowo kluski śląskie czyli 20zł plus 10zł. Ogólnie drogo szału nie ma.

0 #17 K. 2012-11-23 22:57
Witam!

Restauracji we mgle nie zobaczysz chociaż mieści się ona tuż przy głównej drodze :D (reklama do kitu)! Przejezdzalismy obok ze 3 razy ciemno jak czort, dopiero zapytalismy przechodnia ktory z usmiechem na twarzy wskazal nam drogę bylo to tuż za naszymi plecami :D
Pierożki z nadzieniem pasztetowym ciekawe połączenie tylko ciasta zapomnieli posolic- smutna minka :(
Barszcz czerwony kwaśy jak CZORT i CHOLERA razem wzięte. Pół pieprzniczki nie pomogło odzyskać smaczku :( bleee

Nie polecam! Katarzyna Stelmach

+1 #16 wiola 2012-11-03 22:21
Byłam tam z rodziną , porcje dość małe, barszcz sztuczny,kwaśny jak czort, tłusty,nieklaro wny, gulasz s jelenia ok., kapusta kiszona: zepsuta, skisla. Dobre żeberka, ale buraczki bleeeee. Generalnie surówki niesmaczne. Zawiodlam się.Nic mnie nie powaliło, ot przeciętny bar.

-2 #15 Agnieszka 2012-10-05 14:23
Cytuję andzia:
Bardzo chciałam z męzem zjesć cos z kuchennych rewolucji Pani Magdy i udało sie w Chojnowie niestety zawiodłam sie niesamowicie!poczynając od gulaszu z jelenia to 2 kawałki mięsa reszta grzyby mrozone bo gdzie w zimie świeze porcja jak dla kotka musiałabym chyba zamówić 3 aby sie najeść ale dobrze ze byliśmy po obiedzie cena z kosmosu jak na taką porcje kelnerka prosiła abym zamówiła sobie do tego buraczki za dodatkową opłatą noi te szpecle mąż zamówił pierogi z mięsem a smakowały jak z pasztetem a jak chciałam dla dziecka na wynos nalesniki to powiedziały ze pudełka nie mają i dały po lodach ogólnie drogo mało i niesmacznie i niepolecam!

My natomiast zjedliśmy przefantastyczn y posiłek. Tani i zdrowy. Pierożki, zupa grochowa i placek po węgiersku. Jesteśmy zachwyceni obsługą, klimatem. Braliśmy również dwie potrawy na wynos i nie było z tym absolutnie problemu. jedzenie jest smaczne i tanie. Straszono nas małymi porcjami- guzik prawda. Przez takie bajki zamówiliśmy kilka posiłków i musieliśmy je brac do domu bo przy drugim mój zołądek wymiękł. Wiec nie wiem skąd te teorie. Dawno nie jadłam tak tanio i tak dobrze- wybacz ale pełny obiad za 20 zł jest ceną zdrową. Taniej najesz sie w fast foodach lub w pizzerii. Za to tutaj jest zdrowo i smacznie.

0 #14 andzia 2012-09-11 23:47
Bardzo chciałam z męzem zjesć cos z kuchennych rewolucji Pani Magdy i udało sie w Chojnowie niestety zawiodłam sie niesamowicie!po czynając od gulaszu z jelenia to 2 kawałki mięsa reszta grzyby mrozone bo gdzie w zimie świeze porcja jak dla kotka musiałabym chyba zamówić 3 aby sie najeść ale dobrze ze byliśmy po obiedzie cena z kosmosu jak na taką porcje kelnerka prosiła abym zamówiła sobie do tego buraczki za dodatkową opłatą noi te szpecle mąż zamówił pierogi z mięsem a smakowały jak z pasztetem a jak chciałam dla dziecka na wynos nalesniki to powiedziały ze pudełka nie mają i dały po lodach ogólnie drogo mało i niesmacznie i niepolecam!

0 #13 rAFAŁ 2012-08-28 10:35
Restauracja czyli beznadziejna jadłodajnia ... wstyd Pani Gessler

Byliśmy w 9 osób w barze Pod Jeleniem w Chojnowie oto nasze wrażenia.
1. W drzwiach kelner odstrasza mówiąc, że trzeba będzie czekać godzinę bo kupa gości. Ta kupa gości to stoliki zawalone brudnymi talerzami które nie znikły przez 1,5 godziny naszego pobytu
2. Zamawiamy kawę, a kelner " sypana czy rozpuszczalna ?"
3. Jedzenie okropne i malutkie porcje - żurek nie do zjedzenia sam kwasek cytrynowy, wszystkie surówki i warzywa stare śmierdzące i ukiśnięte. Rosół zimny okropny w smaku, grochówkę jadłem lepszą na dworcu kolejowym . Placek drwala czyli ziemniaczany z gulaszem w miarę zjadliwy ale cena z kosmosu.
Gulasz z dziczyzny z grzybami na spreclach okropny i cena z kosmosu. Pieczeń z jelenia w sosie chrzanowym to pieczeń posmarowana odrobiną chrzanu zjadliwa ale nie powala . Ziemniaki pastewne bez soli te odsmażane wyglądały na wczorajsze.
4. O jednym dziecku zapomnieli i po prostu nie zjadło bo wciekli wyszliśmy
5. Kelnerzy nie moty snujący się bez sensu chyba pierwszy dzień w pracy i przyszli od kopania rowów. Rosół niesiony za brzegi talerza tak ze palce mu wpadały. Jeden z placków drwala podawany z brudnymi w gulaszu palcami które pewnie mu wpadły do talerza ... nie przejął się tym i otarł o spodnie.

Rachunek był kosmiczny i pisane przez 10 minut bo Pan kompletnie nie wiedział co ma skasować i za ile

Podsumowując nigdy więcej do pseudo restauracji polecanych przez Panią Marte Gessler .

+2 #12 krystian 2012-08-16 17:29
witam bylem z rodzina na obiedzie(któreg o nie zjedliśmy) i szczerze odradzam te restauracje . Na początku czekaliśmy ok 15 min aż ktokolwiek podszedł przyjąć zamówienie potem jakieś 40 min oczekiwania na obiad i w dodatku została podany całkiem zimny 4 porcje obiadowe i każda była zimna. Ja nie wiem jak tak możną traktować klienta. Danie wyglądało dość apetycznie ale kiedy spróbowałem okazało się ze było ono całkiem zimne od razu zrezygnowałem podziękowałem i bez zapłaty zlatanego grosza opuściliśmy lokal NIEPOLECAM

+1 #11 z chojnowa 2012-08-14 13:27
Długo czekałam na wizytę w pod Jeleniem... może za długo... Byc może krótko po wyjeździe M. Gessler było lepiej, ale teraz to wszystko zaczyna smakować "OKRAWANIEM" i porcji, i smaku! Zamówiłam jedynie gulasz z jelenia (na szczeście z kluskami śląskimi) i już na sam widok maleńkiej porcji na talerzu mina mi zrzedła. MAŁO!!! A pzrecież sloganem pani Magdy jest zjeść dobrze, smacznie i żeby były solidne porcje. Za obiad z mężem zapłaciliśmy nie mało, a wyszliśmy głodni prawie jak przed wejściem do resaturacji! Początkowo entuzjastycznie przeglądałam menu z myślą że jeszcze nie raz tam przyjde na jakieś specjały, ale teraz już wiem, że to był pierwszy i ostatni raz. A co do wystroju - wg mnie lipa straszna. Chcieli stworzyć klimat swojski, myśliwski, ale pachnie taniością i bylejakością - paskudne wykończenie, byle jak pomalowane, drzwi maźnięte farbą olejną i naklejone jakieś haftowanki. W programie (gdy człowiek nie widział wszsytkich szczegółów to jeszcze jakoś się trzymało kupy). Zero intymności. Wiocha.

+2 #10 EDYTA Z POLKOWIC 2012-08-02 22:10
BYLISMY W TEJ RESTAURACJI ZE ZNAJOMYMI , ZAMOWILISMY GULASZ Z JELENIA I TE KLUSECZKI ,BYLY PYSZNE ALE PORCJE TAK MALE ZE MUSIELISMY ZAMOWIC JESZCZE RAZ OBIAD BO BYSMY WYSZLI GLODNI I ZNOW CZEKALISMY OKOLO 1 GODZINY , A KLIMAT W TEJ RESTAURACJI TO PORAZKA SAME PIJACKIE MORDY Z CALEJ OKOLICY TO JAKAS MORDOWNIA

+2 #9 Anna 2012-06-19 19:35
Niestety muszę zgodzić się z kilkoma negatywnymi opiniami na temat restauracji. Pojechaliśmy tam z mężem głównie z ciekawości i bardzo się zawiedliśmy. Pomijam to że kelnerka o nas zapomniała i czekanie przeciągnęło się chyba do godziny, jedzenie to nie było coś na co warto było czekać. Wołowina na dziko nie miała smaku i porcja była śmiesznie mała (chyba dziesięć malutkich kluseczków)- za taką cenę??? Jeleń to jakiś pasztet o dziwnym smaku i cena to też porażka. Widać, że szefowa strasznie obcina porcje i moim zdaniem zabija tą restaurację. Szkoda bo w okolicy to jedyna "sławna" restauracja.

+2 #8 paweł 2012-05-19 20:27
pojechaliśmy z żoną bo akurat byliśmy w legnicy )30km drogi) - jedna z najgorszych restauracji w której jedliśmy. Zamówiliśmy gulasz z jelenia (20zł) nie dość że mało przyprawione to jeszcze porcja tak mała że nawet moja dwóletnia córeczka by się nie najadła. Zona jadła (bardziej chciała zjeść niemieckie pierogi - zjadła pół ponieważ nie dość że ciasto było niesamowicie rogotowane to farszu praktycznie nie było... Do tego jeszcze wzieliśmy kluski zapiekane z z serem i boczkiem ale były tak zapieczone że ledwo nożem można było to pokroić.Gdy widzieliśmy te dania w odcinku kuchennych rewolucji to porcje były z 4 razy większe (szczególnie gulasz). Ogólnie wyszliśmy głodni i niesamowicie zdegustowani. Nie polecam nikomu!!!

+1 #7 OLCIA 2012-05-08 21:09
Witam Forumowiczów
Jedzonko pod Jeleniem super w smaku, ale bardzo małe porcje zwłaszcza jeśli chodzi o gulasz z jelenia i te kluski, zupa grochowa pychotka, ale jeśli ktoś zamówi tylko gulasz to na pewno się tym nie nasyci a jeszcze sporo zapłaci. Warto było pojechać żeby skosztować rewolucji ale z powodu małych porcji za dość wysoką jak na taką ilość jedzenia cenę, nie bede tam czestym gościem.

+3 #6 Iza i Przemek 2012-05-04 13:55
Byliśmy w restauracji 2 dni temu - stracony czas i pieniądze ( niemałe!!) Gulasz z jelenia odgrzewany pewnie kilkukrotnie bo grzyby się rozpadały. Najgorsze były w tym wszystkim buraczki zasmażane - nigdy nie spotkałam się z tak wielką ilością dodanej do nich mąki- okropne. Wołowina na dziko również okazała się niedoprawionym kawałkiem mięsa z tymi samymi buraczkami niestety.... Ziemniaki zapiekane niby w chrupiącej skórce okazały się ziemniakami zapiekanymi z serem i z kawałkami parówki. Jedyna dobra rzecz - kluski śląskie ale myślę że nie trzeba na nie jechać aż do Chojnowa. Ceny jak na takie małe miasto i jakość serwowanego jedzenia - mocno przesadzone. Jednodaniowa kolacja dla dwojga to wydatek ponad 80 pln. Nie warto - nie polecamy!!!

-1 #5 Michał 2012-05-03 23:56
Gulasz z jelenia z kluseczkami i buraczkami pychotka!
Zupa grochowa to typowa "domówka",mocno przyprawiona.
Deser na czerwonym winie ponoc pyszny.Znajomi jedli i zachwalali.Pier ogi maultaschen też pyszne.Nietypow y ale zarazem ciekawy smak i pomysł.
Ogólnie polecam!

-1 #4 Michał 2012-05-03 23:53
Jedzenie pyszne choć ceny jak na Chojnów za wysokie.Wystrój ok,obsługa też.Rewolucja udana!Byłem przed kilkoma dniami.Ludzi full

0 #3 Degustanci 2012-05-02 19:37
Bylismy Pod Jeleniem wieksza ekipa, taki wypad jednodniowy w trakcie dlugiego weekendu. Specjalnie przyjechalismy do tej restauracji z Wroclawia i co???? Zawiedlismy sie i to strasznie. Zamowilismy cala karte Magdy Gessler.
1. ) zupa grochowa (ERBSENSUPPE) byla kwasna (jak kapusniak),na dodatek sie pienila i podjezdzala nie swiezym miesem, jeszcze nawet nie zostala nam pdstawiona pod nos, bo kelner stanal tylko kolo nas z jedzeniem a juz nam wszystkim pachnialo nieswiezoscia, byla malo przyprawiona, zwrocilismy uwage kelnerowi ze jest chyba skisnieta, ale on twardo w zaparte ze jest swieza, ze przed chwila gotowana i ze przekaze uwage kucharką-a pozniej byla juz cisza w eterze. Zjedlismy ta zupe bo w ostatecznosci byla zjadliwa i szkoda bylo nam marnowac tego jedzenia, ale na nastepny dzien mielismy taka rewolucje w brzuchach, ze to tylko my wiemy-swiadczy to jedynie o tym ze sie nie mylilismy i co do zupy z pewnoscia mielismy racje.
2.) Szwabskie pierozki ze szpinakiem i parówka cieleca (MAULTASCHEN) byly w miare dobre-cena 14zl jak za takie 2 pierozki to troche duzo, ciekawy smak, ale czuc bylo niestety czosnek z proszku-toleruj emy tylko swiezy wiec kolejny raz zawiedlismy sie. Pierogi posypane byly jeszcze na dodatek w malej ilosci rozmrozonym mokrym koperkiem, a teraz w sklepach tyle swiezego kopru za niewielka cene mozna kupic, na filmie jak sie oglada Kuchenne Rewolucje tak pieknie to wygloda,a w rzeczywistosci - rozczarowanie. Ciasto pierogow na bokach bylo troche gumowe i nie kroilo sie dobrze nozem-ciagnelo sie. Przede wszystkim nie rozumiem tego czosnku, bo przeciez czosnek prawdziwy jest tanszy niz ten w proszku wiec dlaczego kucharki daja ten drozszy i jeszcze gorzej smakujacy tego nie wiem, no i ja chce swiezy koperek !!!!!.Pierogi byly zjadliwe w miare dobre ale rewolucji nie zrobily na Nas.
3.) Gulasz z jeleniny pachnący leśnymi grzybami - pierwszy raz jedlismy cos takiego i naprawde to bylo dobre - nic nie brakowalo, miesko miekkie, odpowiednio przyprawione, geste, aczkolwiek grzyba nie znlaazlam:( - jedynym mankamentem byla bardzo mala porcja i wysoka cena kosztowalo to 20 zl a doslownie zjadalo sie calosc w 5 lyzkach, brakowalo mi jeszcze do tego gulaszu jakiegos chlebka, albo ziemniaczka - troche czulam jakbym jadla sam sos lyzka - ale smak rewelacja - polecamy. cdn
4.) Kolejne danie z jadlospisu Magdy Gessler: kluski z boczkiem i serem zółtym ( SPATZLE) - hmmm zadna rewelacja, jak dla mnie troche mdle boczku bardzo malo mozna bylo go szukac pod tymi kluseczkami, serek na wirzchu niestety sie nie ciagnal :(:( zabraklo tego co najlepsze no i porcja tez mala cena w miare bo 10zl i ostatnie danie deser : ROTE GRUETZE czerwony kisiel, wino czerwone wytrawne, maliny truskawki, wisnie z bita smietana - to byla masakra, malin nie zastalam, truskawek tym bardziej nie zastalam, wisnie zastalam chyba ze 2 sztuki w calym deserze jednak pozeczki ojjj caly deser byl z pozeczek mimo ze nie ma ich w skladzie deseru w karcie menu tych owocow niestety bylo najwiecej, deser byl kwasny, trche smakowal jak sfermentowany, tak jakby w tym winie te owoce lezaly za dlugo, zaczelo to wszytsko fermentowac i nie bylo na swiezo robione-moja babcia kiedys jak bimber pedziala to tak podobnie smakowal - sam momen kiedy byl poczatek fermentu - totalne 0000 prawdziwego smaku, bitej sietany w tym deserze bylo jak kot naplakal i deser mimo kislu byl troche rzadki -duzo gestszy ten deser byl na filmie Kuchenne Rewolucje - NIE POLECAMY DESERU !!! Szkoda pieniedzy na niego. Po wizycie w tej Restauracji rozmawialismy ze znajomymi o tym jedzeniu i kazdy z Nas byl zawiedziny tym co zastalismy. Z pewnoscia jedzenie ktore przygotowala P.Magda Gessler bylo bardzo dobre jednak my takiego niestety nie mielismy mozliwosci skosztowania a szkoda, bo juz tam wiecej nie wrocimy. Wszyscy ocenilismy w skali od 0 do 10 Restauracje Pod Jeleniem na 4, gora 5 i myslimy ze niestety wizyta P. Magdy z uplywem czasu nie przyniosla rezultatu tej Restauracji. Jesli ktos chce tam pojechac i samemu sie przekonac to mysle ze warto, chociazby z takiego powodu zeby samemu ocenic to jedzenie. Nas bylo 5 osob i kazdy wypowiedzial sie tak samo czyli chyba wszyscy mamy dobre kupki smakowe i cos musialo byc na rzeczy skoro nam nie za bardzo smakowalo, rozczarowalismy sie i dlatego dalismy tak niska ocene. Kolejna knajpe jako chcemy odwiedzic po Kuchennych Rewolucjach to Kapitan Hook niedaleko Brzegu, mamy nadzieje ze tam jedzenie po Kuchennych rewolucjach bedzie znacznie lepsze niz w Pod Jeleniem. Aaaa zapomnilam jeszcze dodac ze w Pod Jeleniem serwety po wczesniejszych gosciach (na 1 pietrze jak sie wchodzi po schodach) nie byly za czyste, bylo na stolach pelno okruchow, nikt nie zadbal o to zeby sprzatnac te stoly przed kolejnymi klientami, a kazda serwetka z innej bajki, brakowalo mi na tych stolach recznie robinych na szydelku bialych jednakowych serwet - mysle ze tak powinno to wygladac tym bardziej ze wystroj tego lokalu jest wlasnie w takim stylu i te szydelkowe serwetki bylyby zbawienne i dodalyby uroku temu miejscu. Jesli chodzi o miasto Chojnow - to niestety jedna wielka dziura. Widac jeszcze czasy PRLu smrod, brod i ubustwo-nie wiem kto tam rzadzi ale z pewnoscia nic dobrego dla tego miasteczka nie robi. Domy zaniedbane, obskurne -niepomalowane, malo zieleni, po prostu porazka, myslelismy ze juz dawno takie miasta wyginely i Polska sie zmienia na lepsze, no ale coz jak widac niestety tak nie jest - kolejne rozczarowanie. Pozdrawiamy wszystkich Smakoszy - ekipa z Wroclawia.

0 #2 chojnowianka 2012-04-27 18:59
Ceny przystępne - pierożki ze szpinakiem 14zł, deser 8zł, gulasz z jelenia - 20zł. Restauracja poszerzyła nawet menu o dziczyznę. W końcu można tam porządnie zjeść i jest tam "klimat". Odkąd przeprowadzili tam rewolucję chodzę częściej - wcześniej omijałam to miejsce....